Post by gebooksizzgranun on Feb 9, 2022 13:37:53 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dino Tamers - Jurassic Riding MMO ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dino Tamers - Jurassic Riding MMO IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code meer punten ▞▞▞
▞▞▞ Dino Tamers - Jurassic Riding MMO 2022 version ▞▞▞
Ik heb dit spel net en het duurt een eeuwigheid om te laden! Ik zit hier nu ongeveer vijf minuten te wachten tot het geladen is, en het zit gewoon op 84%
Dino Tamers] voor ...
De game heeft goede graphics en een goede stoey-lijn, maar er is een probleem dat de game soms vastloopt. En de afgelopen twee dagen staat de volgende missie te wachten op meer missies :-( . Je dacht dat als ik het spel opnieuw zou opstarten, alles in orde zou zijn, maar er is niets veranderd. Gelieve te adviseren. Ik wacht nu al meer dan een week op een reactie. ..
Het is oké, ik wou dat je datakubussen kon minen en de spinosarus en moasosaurus kon temmen dat alles
Ik ben dol op Dino in dit spel, maar ik vond soms een bug die ik probeerde te temmen, maar de show heeft 4 tamers nodig maar neemt 12 tamers. Corrigeer deze bug a.u.b.
Zoveel bugs Ik speel dit spel graag toen er een grote bug kwam en me 5 spinosaurus gaf waar ik blij mee was tot het spel versloeg en ik alles verloor nu is het moeilijk om geld, gegevens en dino's te verdienen als ik ook pvp speel, het spel maak blauw team pech
Dit spel is geen probleem met mijn telefoon
Goed spel, maar ik kan niet verder gaan dan spelerniveau 10 omdat er geen missies meer zijn met de nieuwe update, spelers worden gedwongen vrij rond te zwerven zonder voortgang totdat missies zijn geladen, kunnen geen nieuwe dinosaurussen krijgen omdat voor al het andere spelersniveau 13 vereist is
[3D Platformer] Super Bear Adventure Eventyr tfc
Ik speel al een tijdje en ik geef 5 sterren omdat ik rode holografische vleugels heb. Ik wil dat de ontwikkelaar ervoor zorgt dat we een toevoeging zien om 20 edelstenen te krijgen. Ik zei niet 10 of het zal een eeuwigheid duren om 1000 edelstenen te krijgen, bedankt als je dit leest en dit toevoegt.
Dino Tamers - Jurassic Riding MMO Авантуристичке pwof
Fantastisch spel, grafische afbeeldingen zijn goed. Maar als je meer dino's zoals parasaurus ect. Verder allemaal prima.
Het is het slechtste spel ooit! Het laat me niet dat stomme spel spelen! Repareer dit stuk rommel! Ik wil gewoon heel graag een spelletje met dinoneurs spelen, maar dit laat me niet toe!
Stom, zelfs als ik een mijl verwijderd ben van de dino, doodt het me nog steeds, barrières letterlijk overal, en zelfs als ik niet meer wil mijnen, blijft het mijnen. Edit: valt letterlijk uit tijdens gevechten.
Ik heb alleen 3 sterren gegeven omdat het spel te gek is! Het zet me terug naar lvl1 Toen je het spel verliet, wordt het zwart en keer je terug naar lvl1 oké, je moet dit oplossen, ik geef je 5 sterren.
Ik kan ptera-variant B niet vinden. Ik heb de hele kaart gereden en zag alleen variant A. Maak een plaats met ptera-variant B!
Ik vind het een beetje leuk, maar ze hebben mijn andere favoriete spel verwijderd zonder om toestemming te vragen en hetzelfde gebeurde met vrienden die dit spel hebben geïnstalleerd, we hebben allemaal het spel verwijderd en installeer het dan alsjeblieft niet
Grappig
Ik vind het leuk, maar ik heb wat ideeën en een probleem 1. Als we een vriend hebben ontmoet, plaats het dan in onze basis 2. Voeg wat ruil toe 3. Wanneer ik ooit een beloning in het evenement heb geclaimd en het is verwijderd, werd ik boos, dus start niet opnieuw Het evenement waar we zo hard aan werken 4. Voeg veel sneeuw en blad toe als we een dino in het evenement doden als een 1 m. Kun je dat doen
Update het spel, het is ongeveer 50 maanden en jaren en je hebt het spel niet geüpdateteeeeeeeeee....... ik wil het woestijnland zien en ik wil het schaduwwezen en andere dingen zien
Beste spel ooit. Ik heb het altijd met veel plezier gespeeld. Maar nu vanwege die hackers kan ik niet volledig spelen. En ook door de hackers komt er geen nieuwe versie. Dus als we iets kunnen doen om van die hackers af te komen, vertel ons dan wat WE kunnen doen
Goede game tot nu toe voor het rijden heeft meer verbetering nodig en ook quest locking in tutorials moet worden geïmplementeerd.
Ik heb het spel al een tijdje, maar ik vind het niet echt geweldig. Er zijn een paar dingen waar je volgens mij aan moet werken. Je geluidseffecten zijn niet goed, ze zijn een beetje vertraagd en de besturing moet worden verbeterd.
Dino Tamers - Jurassic Riding MMO ماجراجویی ayo
Online space mmo browser, Tired after eating bread, Nbc today weather dylan, ... Oulet doite santiago, Joy ride 150 youtube, Mary matha 3d wallpapers,
Ik hou heel veel van dit spel❤❤. Het is een geweldig spel, het geeft me het gevoel dat ik in de dinosauruswereld ben. Het is grafisch is wonder en er is maar één probleem: de gegevensverbinding. Maar het is geen probleem. Als dit probleem is opgelost, is dit spel fantastisch. Je hebt een geweldige verzameling games. Ik vraag je om een gunst, maak een game gebaseerd op de Anime 'Pokemon' en werk deze game ook bij en maak zoveel niveaus, taken, dino's, evenementen, plaatsen enz. Bedankt voor het lezen zo veel. Fijne dag.
Dit is het beste spel van Dino dat ik ooit in mijn leven heb gespeeld. Graphics, Dino's, gevechten zijn allemaal goed. Slechts één probleem dat puur wordt verwaarloosd, is dat wanneer ik een bepaalde Dino zoals Mosasaur koop, het spel me een andere Dino geeft die ik al heb. Los dit probleem op, anders verlaat ik dit spel definitief. (((
Ik ben boos dat ik paddenstoelen heb gekweekt voor de upgrade en ik log later in en het is weg en mijn bronnen ook ... repareer dit alsjeblieft!!!
Het is verschrikkelijk, ik kan het niet eens spelen, het enige wat ik kan doen is mijn personage aankleden en op accepteren klikken, maar zodra het begint te laden, word ik uitgelogd dat is mijn recensie BTW het is van een zevenjarige
Waarom kan ik niet bewegen??? En ik wacht uren om daar voor altijd te staan En de joystick is glicthed!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
De initiële maling voor middelen is zo slecht dat veel mensen het een betaalmuur zullen noemen. Zonder geld uit te geven, heb je meer dan een maand 4 uur per dag nodig om alle upgrades voor het verzamelen van basisbronnen te krijgen. Ik krijg liever elke keer als ik naar de basis ga advertenties dan dat de sleur zo slecht is, serieus, de sleur is al erg genoeg om Final Fantasy-games snel te laten lijken. Maanden later, en de enige veranderingen voelen cosmetisch aan of om mensen ertoe aan te zetten geld uit te geven. nog steeds veel bugs
Laat me een personage maken dat toen crashte en nu elke keer crasht bij het opstarten.
Hallo jongens en ontwikkelaars, ik geef een nieuwe recensie over het dino-spel, maar ik ben echt dol op het spel nadat ik een beter apparaat heb gekregen en ik geniet er echt van en ik kijk uit naar een betere ontwikkeling en een beetje meer van indominus 😁😁 😁😁😁😁
Dino Tamers - Jurassic Riding MMO Pakikipagsapalaran hpm
Deze game is goed cool en fantastisch Maar, maar voeg meer dinosaurussen toe, zoals ik nu alle dino's heb en alle evoluties en daar op het maximale niveau, dus... ja voeg meer toe en er zijn veel bugs, zoals ze zeiden dat je mosasorus kunt temmen in het wild, maar ik zie er geen, neem me niet kwalijk? En ook de spinasorus, repareer deze bug en ... voeg meer herbivoren en carnivoren toe, want het is soms saai en repareer de bug bij overleving, want soms kom je vast te zitten dood als je sterft, zal je niet respawnen & reply2 dis
Super coole app
Geef dit een 2-sterren omdat er zoveel bugs zijn, er is bijvoorbeeld een bug waardoor je uren moet wachten om gegevens te verzamelen en nog veel meer, het is leuk als er geen bug is en het verzamelen van gegevens ook veel gemakkelijker maakt
het heeft veel meer verbetering nodig .... het kan een goed spel zijn in het post-durango-tijdperk ... maar het heeft nog veel meer veranderingen nodig..l
We willen heel snel een nieuwe update om rang 21 te bereiken, schiet op en in de volgende update zouden ze wat eieren op zilver moeten toevoegen
Dino Tamers - Jurassic Riding MMO Apk voor Android Gratis ...
Ik was op niveau 20 en had een beloning gekregen van het t-rex-evenement. Plots ben ik in 2 uur op level 15 en verloor al mijn goede tamme
Het downloaden van deze game duurt te lang, als je dat probleem zou kunnen oplossen, zou de game in orde kunnen zijn
Het kan me niet in het spel krijgen
geweldige game echt behoorlijk glitchy, maar de game maakt het goed. zou deze functies in de volgende update-mogelijkheid willen hebben. springen, verschillende evenementen, mogelijkheid om te teleporteren naar elke plaats waar je al bent geweest, grotten, eten en zilveren mods en elvolving zou moeten slechts één tik zijn.
Het enige probleem hiermee is dat het grootste deel van de omgeving roze is. Een ander probleem is dat als ik op een dinosaurus rijd, ik niet kan draaien tijdens het lopen, ik moet stoppen en dan draaien
Het begon redelijk goed, afgezien van de glichy graphics, maar het zou kunnen zijn vanwege mijn telefoonmodel, maar de gevoeligheid en het perspectief spatten overal uit. Toen ik wat meer in het spel was, realiseerde ik me hoe duur de dingen waren in vergelijking met de moeite die nodig was om ze te krijgen. Sneak-missies zijn zwaar, ik wist niet eens wat ik moest doen???!!! Er zijn tutorials, maar moeilijke dingen zoals stiekeme missies hebben hulp nodig. Maar verder waren de graphics leuk.
Dino Tamers is een heel goed dino-avontuur, pvp-spel en als je het onder de knie hebt, kun je slagen. Ik heb trex en dominous Rex ook echt een leuk spel, het enige nadeel is het eten. Maar ik vind dit spel wel erg leuk. Goed verhaal ook. Download het nu.
Het is een beetje saai, want het is alleen maar vechten en alleen dino vangen, dus ik heb het gedeïnstalleerd